Friday, May 28, 2010

Kemalangan di lencongan Cegar Perah

Pagi semalam, semasa dalam perjalanan dari Bentong ke Gua Musang... koi sempat melihat satu kejadian kemalangan jalanraya dekat jalan lencongan dekat Cegar Perah di mana kereta berlanggar secara berhadapan dengan kereta... koi rasa keter wira meroh ti yang saloh pasal makan jalan... yang ironiknya... keter meroh tu baru memotong keter koi... tup tup.. eksiden plak kat depan... koi tak sempat nak bhenti.. pasal ada meeting kat gua musang... mmg teruk kalu terlibat dlm eksiden... rugi harta benda satu hal... rugi masa menung di sepital la yg paling teruk.... pas sembuh kene setel dgn kenderaan kiter.. peh tu kene setel kat mahkamah ngadap tok hakim... so dgn kata lain.. berhati-hatilah di jalanraya... even kita tahu.. kadang-kadang eksiden boleh berlaku akibat kecuaian org lain...... koi mmg takut bawak laju2 ni... bawak dalam 80-90 tu standart la...

3 comments:

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, teringat masa keh aksiden dekat lebuh raya KL Karak tahun 007 dulu, sampai setahun lebih insuran tak setel lagi, dah laa repair kereta kena bayo sendiri, nye tarik ke kereta keh nun sampai ke Rawang...Fuhh..sabo ajalah..

ice♥ice said...

adess..xbrani nk drive..tkot accident :(

Omen Necrofis said...

Lipislady.... sabo je ler.. dugaan tuhan tu... tapi mmg teruk la kalu terlibat dlm kemalangan...

Ice....kalu takut axcident tak kanlah sampai takut bawak keter.. just berhati2 jer.. kalu kita x langgar org.. org yg akan langgar kita...