Sunday, November 15, 2009

Pisang Kembar Tiga


Koi amat mengemari buah-buahan. Selalunya di rumah, pisanglah yang menjadi pilihan. Baru-baru ni koi terperasan yang pisang koi beli di kedai bimbingan FAMA mempunyai ulasnya yang berkembar dua dan tiga. Yang kembar dua tu dah abis koi telan.. yang kembar tiga ni.. segan skit nak telan.. sbb payoh nak jumpa.. Ini kali pertama koi jumpa ulas pisang kembar tiga. Ulas berkembar dua selalu la koi jumpa. Koi tak tahu ler kalu korang pernah jumpa ulas kembar tiga ni? Kalu makan tiga ulas pisang ni x payah dinner or lunch dah... atau silap-silap bole dapat anak kembar tiga nanti hehe!

3 comments:

Webmaster@Echam said...

uishhhh... memang pelik wehhh.. 1st time koi tengok...

Don Balon said...

Menarik weh.. :)

masMZ said...

segan nak telan, awet larrr... hik hik