Wednesday, October 7, 2009

Oustation 3 minggu!



Aiseyy... slps raya ni banyak plak keje luar.... 3 minggu ... tour of Malaysia plak tu. Pos Slim-J. Bharu-Putrajaya-K. Terengganu.. hehe. Gitu la keje aku yang selalu outstation... pendek kata selagi belum pejam mata.. keje keje keje!.. Anyway koi enjoy dengan keje koi! SYMT!

Hujung bulan ni koi nak cuti la plak seminggu.... dah lama tak pegi memancing ikan ni..ingat2 nak memancing kat Tasik Ringlet atau kolam ikan berbayo.. tak dapat ikan tak apa.. janji puas menung tengok joran.....itu pun harap2 x ada outstation lagi....

2 comments:

masMZ said...

tenung joran pun jadi ker???

psst: bakpe nyer tak mancing kat sg. Pahang??

Webmaster@Echam said...

wehh rodong, jom mancing