Sunday, September 27, 2009

Kereta VIOS Terbalik

Kereta VIOS ini hampir terbalik kura-kura berlaku dekat Sg. Dua, Jalan Karak-KL dalam bulan puasa baru ni. Kereta baru tu, mungkin baru pakai dalam 2-3 bulan., milage pun mungkin belum sampai 5,000. Selalu berlaku kemalangan di kawasan tersebut terutama selepas hujan. Semasa atau selepas hujan, selalu shj ada lori kren 4-5 biji duk standby di tepian jalan terutama dekat selekoh. So berhati2lah ketika melalui kawasan ini terutama yang pakai keter VIOS plat KL. Malang tidak berbau!


5 comments:

Webmaster@Echam said...

Kalo dah kerap ngat tu maknanya malang yang berbau. koi rase ada unsur sabotaj ni kt jalan tu. Mungkin ada malaun yang menebor minyak ke???

sha said...

terima kasih di atas laporan kemalangan tersebut..

ummu Masyitah said...

salam,
kat situ,kalau saya lalu je,nampak je kemalangan.sampai saya naik fobia nak lalu tapi nak wat macam mana..

Omen Necrofis said...
This comment has been removed by the author.
Omen Necrofis said...

ERRR.... TU KETER KO KER SHA..?