Tuesday, August 4, 2009

Terbongsainya pokok teh




Koi suka ngat minum teh.. kat umah koi.. segala macam teh ader... kalu bekalan nak putus.. mesti turun ke Cameroon Highlands utk cari bekalan..... gambo ni koi ambik kat Tea Shop kat kuala Terla dekat Kg. Raja, C. Highlands. Pokok2 dier pun mungkin lebih tua dari usia tahun kemerdekaan negara kita..... kalu korang ader maser.. pegi la jalan2 kat kilang Tea Boh kat Ringlet. Kat kilang tu bole tengok para Bangla2 berkerja menghasilkan teh yg kita duk minum hari2.... masuk free jer... tapi biler kuo dr kilang tu... gerenti pakaian pun bau teh...


5 comments:

Webmaster@Echam said...

Aok dok mane wehhh??? Dok Cameron ke???

Wira said...

Dulu koi penoh jugek cari pokok bonsai dlm ladanc sawit.

tapi rupenye bawok balik akor pokok ara ha3x.

Omen Necrofis said...

Koi duk KB, tapi projek kat Lojing.. that y slalu turun naik C. Highlands.

Omen Necrofis said...

wira.. pokok bongsai x ada dlm ladang sawit.. pokok bongsai sawit ade la hehe....

Don Balon said...

Li..
petik skek teh segor ke koi li..
nok jugek koi raser goner gayer..kuikui